środa, 9 października 2013

Żyrafa Victoria

Dzisiaj zaprezentuję Wam Victorię - żyrafę elegancką, ze smakiem i gustem, która powstawała w moich myślach przez kilka miesięcy. Miałam co do niej wielkie wyobrażenia, a wizje zmieniały mi się codziennie :) Chciałam przede wszystkim, żeby różniła się od pozostałych czterech żyraf - Gapcia, Żywiołka, Kropka i Mańka. Jeśli chcielibyście sobie przypomnieć, jak wyglądali ci eleganccy kawalerowie wystarczy, że klikniecie na ich imiona :)

No, ale dość już tego gadania.

PRZEDSTAWIAM WAM

VICTORIE,

która z kokardką na głowie,


w sukience z koronką i szytymi na miarę bucikami,


wdzięcznie pozowała do zdjęć :)







I zbliżenie na buciki :)


Mam nadzieję, że Victorią podoba Wam się tak, jak i mi :)


Na zdjęciu Victoria z uszytą przeze mnie poduszką, ale o tym w innym poście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz